Imunoaktívna výživa

[online kurz

Ktoré potraviny možno nazvať imunoaktívnymi a ako sa ich zloženie spracovaním mení?

Ako potraviny upraviť, aby ste v nich zachovali maximum výživných látok a tak prirodzene podporili imunitu?

Ako zistím, ktoré zložky  vo výžive chýbajú a ako sa to prejavuje na chorobnosti?

Čo je to fermentácia a prečo by ste ju mali denno-denne zaradiť do bežnej kuchynskej rutiny?

Ktoré potraviny je lepšie variť, ktoré naparovať, piecť či a ktoré jesť surové ?

Ako si správne vyberať potraviny a ako čítať zloženie na etiketách ?

Aké 4 základné kategórie potravín by sa mali nachádzať v jednálničku a prečo ?

Ako zachovať čo najviac vitamínov A, B, C, D, E  vo výžive a prečo je to dôležité pre imunitu ?

 Ako upraviť ryby, aby si zachovali čo najviac omega-3 mastných kyselín?

Vaše dojmy ↓ ↓ ↓

„Všade je veľmi veľa informácií, ale človek si z nich musí vyberať. Som rada, že som si to mohla celé vypočuť aj s odôvodnením, a to aj od niekoho, kto výžive naozaj rozumie.“ Sisa

„Predtým ma nenapadlo, ako dokáže strava vplývať na zdravie. Vďaka prednáške som načerpala množstvo nových inšpirácií. Ďakujem.“ Veronika

„Že čo je to fermentácia a prečo tak pripravovať kašu som predtým počula, ale netušila som ako na to. Naozaj ďakujem za skvelé rozšírenie informácií, veľa som sa naučila.“ Ivana

„Ďakujem za prednášku. Varenie dostalo nový rozmer, tým že viem ako sa potraviny pri príprave obsahom látok menia. Konkrétne príklady aj dôvody prečo veľmi oceňujem. “ Nina

“ Tieto veci by som sa naozaj nikde inde nedozvedela- všetko skvele vysvetlené aj s odôvodnením, palec hore- jedna z vašich najlepších prednášok.“ Andrea

Čo je to fermentácia a prečo by ste ju mali denno-denne zaradiť do bežnej kuchynskej rutiny?

Ktoré potraviny je lepšie variť, ktoré naparovať, piecť či a ktoré jesť surové ?

Ako si správne vyberať potraviny a ako čítať zloženie na etiketách ?

Aké 4 základné kategórie potravín by sa mali nachádzať v jednálničku a prečo ?

Ako zachovať čo najviac vitamínov A, B, C, D, E  vo výžive a prečo je to dôležité pre imunitu?

 Ako upraviť ryby, aby si zachovali čo najviac omega-3 mastných kyselín?

Vaše dojmy ↓ ↓ ↓

Správna výživa je jeden z najprirodzenejších spôsobov ako podporiť imunitu. Už samotné materské mlieko obsahuje množstvo protilátok a ďalších imunoaktívnych látok. V ďalšej výžive dieťaťa v ranom detstve je potrebné zabezpečiť všetky nutrienty, ktoré podporujú imunitný systém. Sú to najmä vitamíny A, sk. B, C, D, E, železo, zinok, omega-3 mastné kyseliny a probiotiká. Ich nedostatok vo výžive sa prejavuje zvýšenou náchylnosťou na infekcie, únavou a celkovým oslabením organizmu. Potraviny sa však pri spracovaní obsahovo menia- napríklad pri povarení brokolice sa znižuje obsah vitamínu C, avšak vstrebateľnosť železa sa zvyšuje. Obilniny sú veľmi bohaté na minerálne látky, avšak obsahujú aj antinutrient kyselinu fytovú, ktorá bráni ich vstrebávaniu. Odbúrať ju môžeme jednoduchým procesom fermentácie a tak získať všetky cenné zložky, ktoré obilnina obsahuje. Rôzne spôsoby úpravy ovocia, zeleniny, cestovín či rýb taktiež spôsobujú významné zmeny obsahových látok (varenie, blanšírovanie, naparovanie, pečenie atď.) Na kurze si uvádzame konkrétne príklady a tipy, ako tú ktorú potravinu upraviť, aby sme z nej získali maximum. Pravidelná konzumácia potravín s obsahom biologicky cenných látok tak jednoducho a najmä prirodzene podporuje imunitu. Na kurze sa tiež dozviete, ktoré zložky potravy imunitu znižujú, dostanete návod ako si vyberať potraviny a ako čítať etikety na obaloch.

„Všade je veľmi veľa informácií, ale človek si z nich musí vyberať. Som rada, že som si to mohla celé vypočuť aj s odôvodnením, a to aj od niekoho, kto výžive naozaj rozumie.“ Sisa

„Predtým ma nenapadlo, ako dokáže strava vplývať na zdravie. Vďaka prednáške som načerpala množstvo nových inšpirácií. Ďakujem.“ Veronika

„Že čo je to fermentácia a prečo tak pripravovať kašu som predtým počula, ale netušila som ako na to. Naozaj ďakujem za skvelé rozšírenie informácií, veľa som sa naučila.“ Ivana

„Ďakujem za prednášku. Varenie dostalo nový rozmer, tým že viem ako sa potraviny pri príprave obsahom látok menia. Konkrétne príklady aj dôvody prečo veľmi oceňujem. “ Nina

“ Tieto veci by som sa naozaj nikde inde nedozvedela- všetko skvele vysvetlené aj s odôvodnením, palec hore- jedna z vašich najlepších prednášok.“ Andrea

Čo je to fermentácia a prečo by ste ju mali denno-denne zaradiť do bežnej kuchynskej rutiny?

Ktoré potraviny je lepšie variť, ktoré naparovať, piecť a ktoré jesť surové ?

Ako si správne vyberať potraviny a ako čítať zloženie na etiketách ?

Aké 4 základné kategórie potravín by sa mali nachádzať v jednálničku a prečo ?

Ako zachovať čo najviac vitamínov A, B, C, D, E  vo výžive a prečo je to dôležité pre imunitu?

 Ako upraviť ryby, aby si zachovali čo najviac omega-3 mastných kyselín?

Vaše dojmy ↓ ↓ ↓

„Všade je veľmi veľa informácií, ale človek si z nich musí vyberať. Som rada, že som si to mohla celé vypočuť aj s odôvodnením, a to aj od niekoho, kto výžive naozaj rozumie.“ Sisa

„Predtým ma nenapadlo, ako dokáže strava vplývať na zdravie. Vďaka prednáške som načerpala množstvo nových inšpirácií. Ďakujem.“ Veronika

„Že čo je to fermentácia a prečo tak pripravovať kašu som predtým počula, ale netušila som ako na to. Naozaj ďakujem za skvelé rozšírenie informácií, veľa som sa naučila.“ Ivana

„Ďakujem za prednášku. Varenie dostalo nový rozmer, tým že viem ako sa potraviny pri príprave obsahom látok menia. Konkrétne príklady aj dôvody prečo veľmi oceňujem. “ Nina

“ Tieto veci by som sa naozaj nikde inde nedozvedela- všetko skvele vysvetlené aj s odôvodnením, palec hore- jedna z vašich najlepších prednášok.“ Andrea

Čo je to fermentácia a prečo by ste ju mali denno-denne zaradiť do bežnej kuchynskej rutiny?

Ktoré potraviny je lepšie variť, ktoré naparovať, piecť či a ktoré jesť surové ?

Ako si správne vyberať potraviny a ako čítať zloženie na etiketách ?

Aké 4 základné kategórie potravín by sa mali nachádzať v jednálničku a prečo ?

Ako zachovať čo najviac vitamínov A, B, C, D, E  vo výžive a prečo je to dôležité pre imunitu ?

 Ako upraviť ryby, aby si zachovali čo najviac omega-3 mastných kyselín?

Vaše dojmy ↓ ↓ ↓

„Všade je veľmi veľa informácií, ale človek si z nich musí vyberať. Som rada, že som si to mohla celé vypočuť aj s odôvodnením, a to aj od niekoho, kto výžive naozaj rozumie.“ Sisa

„Predtým ma nenapadlo, ako dokáže strava vplývať na zdravie. Vďaka prednáške som načerpala množstvo nových inšpirácií. Ďakujem.“ Veronika

„Že čo je to fermentácia a prečo tak pripravovať kašu som predtým počula, ale netušila som ako na to. Naozaj ďakujem za skvelé rozšírenie informácií, veľa som sa naučila.“ Ivana

„Ďakujem za prednášku. Varenie dostalo nový rozmer, tým že viem ako sa potraviny pri príprave obsahom látok menia. Konkrétne príklady aj dôvody prečo veľmi oceňujem. “ Nina

“ Tieto veci by som sa naozaj nikde inde nedozvedela- všetko skvele vysvetlené aj s odôvodnením, palec hore- jedna z vašich najlepších prednášok.“ Andrea

kurz IMUNOAKTÍVNA VÝŽIVA  je len jedným kurzom programu